Historia firmy:
1976
- Założenie firmy (Siedziba Rynek Pilzno)
- Pożar zakładu
- Przeniesienie produkcji do domu prywatnego ( przy ul. Witosa)
- Zakup zakładu przy ul. 3 Maja
- Rozpoczęcie produkcji elementów maszyn rolniczych
- Sadzarki do ziemniaków, wózki do siana, pługi, kosiarki, glebogryzarki
- Rozpoczęcie produkcji podzespołów dla przemysłu kolejowego
- Mechanizm wyładunkowy do wagonów Falns
- Podział Firmy na dwa odrębne niezależne zakłady
- Rozwój produkcji dla kolejnictwa i przemysłu maszynowego
- Rozpoczęcie budowy nowej hali produkcyjnej z budynkiem administracyjnym
- Przeniesienie części produkcji do nowego budynku
- Zakup nowych maszyn oraz wyposażenia produkcyjnego
Struktura:
Przeróbka stali zakład główny w Pilźnie:
- 328 Pracowników
- Spawane Konstrukcje Stalowe (przemysł rolniczy, maszynowy itp.)
- Obróbka Mechaniczna
- Spawane konstrukcje stalowe dla kolejnictwa (ramy wózków, belki skrętu, ramy sprzęgów, odpowiedzialne części podwozi oraz konstrukcji nośnej)
Odlewnia żeliwa w Dębnie:
- 74 Pracowników
- Odlewnictwo żeliwa
- Odlewy z żeliwa szarego i modyfikowanego
- Odlewy z żeliwa sferoidalnego
- Odlewy z żeliwa fosforowego
Obszary produkcji:
- Spawane podzespoły dla przemysłu kolejowego (41 %)
- Produkcja i obróbka mechaniczna odlewów żeliwnych z żeliwa szarego, sferoidalnego, oraz fosforowego(36%)
- Produkcja spawanych konstrukcji stalowych dla Przemysłu maszynowego oraz Rolniczego ( 18%)
- Obróbka mechaniczna (5 %)
Nasze mocne strony:
- Doświadczenie w produkcji części do pasażerskiego/towarowego taboru kolejowego
- Wykwalifikowana kadra
- Dobrze wyposażony park maszynowy
- Certyfikaty i dopuszczenia niezbędne w produkcji konstrukcji dla kolejnictwa (15085/3834/IRIS…)
- Dział konstrukcyjno technologiczny który opracowuje technologię produkcji oraz projektuje przyrządy spawalnicze
- Szybka reakcja na zmiany, duża elastyczność
- Transparentna struktura organizacyjna, krótka ścieżka decyzyjna
- Zidentyfikowany łańcuch dostawców
- Własny transport